30 czerwca 2013

II Zawody w łucznictwie konnym - Legnickie Pole + z wizytą w Jaworze.

Niedziela nastroiła mnie turystycznie, postanowiłem wybrać się z rodzinką na Legnickie Pole gdzie odbywały się II Zawody w łucznictwie konnym szumnie nazwane "Powrotem Czingis Chana"


Nie bardzo liczyłem na same zawody, bardziej obchodziły mnie "liczne atrakcje" w tym średniowieczne pokazy także dla dzieci... Srogo się zawiodłem. Synek zobaczył kilka koni a oprócz pani czerpiącej papier to atrakcji nie było... Towarzystwo "rycerskie" chyba bawi się doskonale we własnym gronie i nikomu im do szczęścia nie trzeba... No nie będę się pastwił... Wkurzyłem się i zabrałem rodzinkę do Jawora... Oto zapis zdjęciowy wizyty na rynku...








Miasto jest bardzo ładne ale potwornie zaniedbane, odrapane i brudne. Ma potencjał, piękne kamieniczki, arkady... Szkoda, że w niedziele o 15:00 jaworskie miasto reprezentuje wrzeszczący na rynku alkoholik...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz