6 maja 2018

Błędne Skały - Z wizytą w...


Nie wytrzymałem ;) . Miało być kilka dni przerwy między postami ale w sumie nie wiem jak z czasem będzie w tym tygodniu. W związku z tym już dziś nasza relacja z majowego (01.05.2018) wyjazdu na Błędne Skały. O samym cudzie Błędnych Skał możecie poczytać tutaj.

Błędne Skały to kolejny punkt programu naszej jednodniowej wycieczki w Góry Stołowe. Pierwszym był Szczeliniec Wielki, z którego naszą relację znajdziecie tutaj. Oczywiście było pięknie, cudowne formy skalne, tajemnicze załomy, wąskie przejścia, wilgoć w powietrzu i mchy... Aż nie można uwierzyć, że ten cud jest dziełem natury...

Niestety majówka to zła pora na wizytację Gór Stołowych. Już samo dojechanie do Błędnych Skał to nie lada wyczyn ale trzeba przyznać, że to tylko przez to, że chcieliśmy dojechać pod sam labirynt - nie z lenistwa ale z braku czasu.

Mnie podobnie jak na Szczelińcu niestety brakowało wiatru, przestrzeni uczucia wolności, tak ważnego dla mnie w górach. Nie ma jak wędrówka głównym szlakiem w Karkonoszach... Niemniej oczywiście Błędne Skały to cudowne miejsce i szczerze polecam!

A teraz czas na kilka zdjęć - uwaga pies polizał mi obiektyw (serio!) i zdjęcia są takie sobie (takie polizane :) )

















Rozważ wsparcie dla Karkonosze na Dawnych Pocztówkach - kliknij poniżej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz