21 września 2015

Schlingelbaude und Prinz Heinrich-Baude - kolejna pocztówka

Ostatni - wrześniowy kiermasz staroci na legnickim rynku był naprawdę mocny. Wielu oglądaczy ale wielu sprzedających naprawdę dobre towary. Czyżby "złoty pociąg rozruszał" ten światek staroci? Ja w każdym razie też coś nabyłem, choć czasu na wybieranie nie miałem wiele... Na dziś pierwsza pocztóweczka z dwóch zakupionych - myślę że jest naprawdę dość wiekowa ( wydaje mi się że gdzieś na około 1915-1920 rok) niestety ciężko poznać, bo żadnej dany nie znalazłem. Mocno jest zniszczona ale... kupiłem ją za 5 zł. Nigdzie na necie nie znalazłem materiału porównawczego... Może ktoś pomoże? No ale czas na samą pocztóweczkę...


Schlingelbaude und Prinz Heinrich-Baude - Nieistniejące schroniska: im. Bronka Czecha i Księcia Henryka - Stan: mierny (mocne zaplamienia, otarcia, odciski); Data: n/n; bez obiegu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz