20 października 2012

Miejska Biblioteka Publiczna w Legnicy Filia nr 11 - Karkonosze polecają

Dziś nietypowo. Całkiem przypadkiem trafiliśmy na bardzo miłe miejsce bardzo blisko miejsca, w którym mieszkamy.
Chodzi mianowicie o Oddział Publicznej Biblioteki w Legnicy, a dokładniej filie nr 11 tejże bibloteki przy szkole na 9 na ul. Krzemienieckiej 1.

Miejska Bibloteka Publiczna w Legnicy Filia nr 11





Miejscem opiekują się dwie panie, które oprócz prowadzenia biblioteki (imponujący zbiór jak na osiedlową wyporzyczalnie - duuużo nowości) i czytelni opiekują się niewielką salą zabaw dla dzieci, zwaną "Chatka Puchatka".

Panie organizują także cyklicznie imprezy i konkursy dla dzieci w wieku przedszkolnym (np. dzień jesieni). Wraz z dziećmi tańczą, malują, wyklejają, śpiewają, grają, czytają itp... Wszystko to pod okiem rodziców (też mogą brać udział w zabawach). Wszystko to oczywiście całkowicie za darmo! Salę można także odwiedzic w każdy inny dzień, w którym czynna jest biblioteka.



Bardzo miłe osiedlowe miejsce, gdzie przy nieodpowiedniej pogodzie dziecko może wyjść z domu i dobrze się bawić, a rodzice mogą przy kawce i książce / gazetce spokojnie odpocząć mając malucha cały czas na oku. Wielkie brawa dla Pań prowadzących to miejsce!



Niestety bibliotece, a co za tym idzie sali zabaw grozi likiwdacja ze względu na małą ilość czytelników i idący za ty brak funduszy. Polecam wszystkim rodzicom, dziadkom i opiekunom. Za darmo, miło, ciepło, bezpiecznie i radośnie!



Zapiszcie się do biblioteki (jest co czytać) na Krzemienieckiej, wykupcie cegiełkę i uratujmy to miłe miejsce!

Poniżej link do strony... Znajdziecie tam szczegóły funkcjonowania miejsca, mapkę dojazdu, zdjęcia z poprzednich imprez itp... Zapraszamy

W poście użyłem kilka zdjęć...  Nie mam do nich praw autorskich, ale są one ogólnodostępne i cóż prezentacja ich tutaj ma na celu reklamę miejsca. Mam nadzieje, że nikt się nie obrazi.
Filia nr 11
ul. Krzemieniecka 1, tel. 76 724 53 61
czynna: poniedziałek i czwartek: 10:00-17:00; wtorek i piątek: 10:00-16:00

6 komentarzy:

  1. jestem za!!!!! choc nie mam ani wnuków ani małych dzieci....
    niestety książka ciągle przegrywa z komputerem - a szkoda.....
    dzieci wychowane na książkach są bardziej wrazliwe, maja rozwinieta wyobraźnię...itd....
    pozdrawiam młodych czytelników

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie święta racja

    OdpowiedzUsuń
  3. Stan, nie pogniewasz się? wrzuciłam linka do tego wpisu na fb

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę tylko podziękować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie! A nie da się tej cegiełki wykupić wirtualnie? Nie mogę znaleźć.
    Ja całe życie spędziłem w bibliotece, temat bardzo mi bliski. Ale zdalnie nie potrafię pomóc :(

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety... to mała placówka, klasyczna hmmm biblioteka... trochę staromodna (choć z fajnymi zbiorami) tu nie ma elektroniki, wciąż funkcjonują karty czytelnika... ale pogrzebie troszkę chwila... niestety

    OdpowiedzUsuń