1 marca 2017

Die Hampelbaude - Strzecha Akademicka na dobry początek marca.


Wiosna... Tak marzec to miesiąc wiosenny i z każdym dniem co raz bardziej wzmaga we mnie ochota by zarzucić mój idiotycznie wielki plecak na plecy i wyjść za próg...


"A droga wiedzie w przód i w przód
Choć zaczęła się tuż za progiem –

I w dal przede mną mknie na wschód,

A ja wciąż za nią – tak jak mogę…

Skorymi stopy za nią w ślad –

Aż w szerszą się rozpłynie drogę,
Gdzie strumień licznych dróg już wpadł…
A potem dokąd? – rzec nie mogę."

J.R.R. Tolkien

No to się poetycko zrobiło a miało być o pocztówce. Ostatnia z najnowszych zakupów... Cóż Strzecha Akademicka... Kojarzy mi się po zeszłorocznych wojażach rodzinnych ze zbyt "skromnymi" warunkami ale za to z naprawdę dobrym jedzeniem i miłą, zaangażowaną obsługą... Fajne miejsce a słyszałem, że remont już tuż tuż... A teraz pocztówka bo się rozgadałem...

Die Hampelbaude - Riesengebirge / Schronisko "Strzecha Akademicka" - Karkonosze - Stan: średni (nierówno wycięta); data: n/n; poza obiegiem


PS. Fajnie widzieć na pocztówce z przed 1945 roku okno pokoju, w którym się spało w roku 2016...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz