18 lutego 2017

Burg Kynast x 2 1929 / 1928 z okazji powrotu po długiej nieobecności.


Tak jak obiecywałem - są nowe pocztówki. Przyszły już jakiś czas temu ale naprawdę ciężko mi było jakoś się zabrać.

Swoją drogą chyba już wiem gdzie zaopatrują się w towar handlujący pocztówkami na targach staroci. Myślę, że kupując pocztówkę za ok 4,50 zł i sprzedając ją za 10-12 zł to niezły interes... Wreszcie odważyłem się i zamówiłem pocztówki w tym właśnie miejscu, cóż nawet oznaczenia kodowe (kreskowe i liczbowe) na foliowych koszulkach są tej samej formy jak te, w które opakowane są pocztówki od sprzedawców kiermaszowych... Kasa jest kasa i ja to rozumiem ale pocztówki będę już nabywać, że tak powiem "u źródła".

Przechodząc do meritum, na dziś dwie pocztówki z jednego, zacnego miejsca:

Burg Kynast - im Riesengebirge / Zamek Chojnik w Karkonoszach - Stan: idealny; data: 1929; bez obiegu

Der Kynast vom Hollengrund - Riesengebirge - zamek Chojnik widok z doliny - Stan: dobry (otarcia brzegów i rogów); data: 1928; w obiegu
Pocztówki ładne i dość stare... No nic dziękuje i zapraszam już niedługo kolejne pocztówki i nie tylko. Pozdrawiam serdecznie.


2 komentarze:

  1. Ciekawe zdobycze i przede wszystkim w naprawdę ładnym stanie. Ta druga, podkolorowana, ma fajny klimat starych tyrolskich pejzaży :)

    Pozdrawiam i czekam na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak... takie najfajniejsze... troszkę się już tego zebrało... niedługo będzie 300 egzemplarzy...

    OdpowiedzUsuń