7 stycznia 2014

Podsumowanie roku 2013 - Karkonosze na dawnych pocztówkach.

Witajcie w nowym 2014 roku! Gwoli podsumowań poprzedniego roku to powiem szczerze, że pomimo mniejszej ilości postów i mniejszej dynamiki niż w roku 2012 i tak jestem zadowolony. Wszelkie negatywne zjawiska były obiektywnie niezależne ode mnie. Po pierwsze permanentny brak czasu spowodowany okołożyciowymi (ciekawe słowo) perypetiami był głównym motywem, który wpłynął na pracę nad blogiem, druga sprawa to... znaczne zmniejszenie ilości "naiwnych" tzn. kurcze nikt już nie sprzedaje pocztówek za złotówkę, ba bardzo rzadko zdarza się by ktoś sprzedał coś poniżej 10 zł! Niestety mocno odbija się to na naszej kolekcji, gdyż ponownie musiałem się zwrócić ku aukcyjnym serwisom, a tam jak jest wiadomo... różnie...

No cóż w zeszłym roku udało mi się zapostować  69 razy (drugi najlepszy rok od początku istnienia strony) co daje 5,75 posta na miesiąc więc więcej niż jeden tygodniowo (1,43), co jest fajnym wynikiem... Cóż nie o ilość a o jakość chodzi i tu chyba nie było źle. Cieszą mnie posty z tematu: "Z wizytą w...", to one pokazują jak rodzinnie fajnie spędzam czas...

Same pocztóweczki też się wybraniają (34 nowe nabytki w 2013 r) i choć może nie ma seryjnych zakupów jak w poprzednich latach to i tak nie jest najgorzej.

Oto moje osobiste Top 5 pocztówek (kolejność przypadkowa) , które trafiły do nas w 2013 roku...

Riesengebirge im Winter, Riesenbaude mit Schneekoppe und vereiste Telegraphenstangen / Karkonosze w zimie Riesenbaude, Śnieżka i stacja telegraficzna - Stan: bardzo dobry (lekko pozaginane rogi); data: 1921; w obiegu


WeiBwassergrund mit Blick auf den Ziegenrucken / Koryto Białej Łaby z widokiem na Kozie Grzbiety - Stan: Bardzo dobry (lekkie otarcia); data: n/n; poza obiegiem


Weisswassergrund - Biała łaba - Stan: dobry (otarcia i zagięcia); data: 1906; w obiegu

Burgriune Kynas / Ruiny zamku Chojnik - Stan: mierny (poważne uszkodzenie u góry); data: 1929; w obiegu

Riesengebirge Der Kochelfall - Karkonosze Wodospad Szklarki - Stan: Bardzo dobry (lekkie zagięcia rogów i otarcia brzegów); Data: 1905; W obiegu.



Pozostaje mi jedynie życzyć Wam, a także sobie wszystkiego naj, naj, naj w tym nowym 2014 roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz